חיפוש

הכירו את מערכת ‘הר הביטוח’

מערכת ‘הר הביטוח’ של משרד האוצר מאפשרת לנו להעניק לכם פתרונות ביטוח מותאמים אישית – למשפחה ולעסק

חידושי הטכנולוגיה משנים את חוקי המשחק. אתם ודאי מרגישים את זה במגוון רחב של תחומים, בין השאר, אם לא בעיקר, בתחומי הפעילות הפיננסית שלכם – בנק, כרטיסי אשראי וכמובן כל ענייני הביטוח והפנסיה.

הכלים הטכנולוגיים בתחומי ביטוח, פנסיה וחיסכון נוגעים לנו במיוחד, כמי שמספקים לכם את הפתרונות ואת השירות בתחומים אלה.

אנחנו מצדנו משתכללים כל העת כדי לשפר את היכולת שלנו להעניק לכם ייעוץ, שירות ומחירים טובים יותר, ומיישמים מערכות.
אתם רואים את אתר האינטרנט שלנו, שהוא כלי אפקטיבי לקבלת מידע עדכני ושימושי על מוצרי ביטוח, פנסיה וחיסכון, אך מאחורי הקלעים אנו מפעילים מערכות מידע ושירות מתקדמות, בקישוריות לחברות הביטוח ובתי ההשקעות.

במקביל התפתחו השירותים הטכנולוגיים לצרכן הפיננסי, וגם אתם יכולים לשפר את היעילות הפיננסית שלכם באמצעות כלים דיגיטליים. לדוגמא, בירור מצב בחיסכון הפנסיוני הוא עניין של שם משתמש וסיסמא, חידוש פוליסה יכול להתבצע במספר קליקים ועוד ועוד.

בין לבין התפתחו פלטפורמות מידע שנועדו בתחילה לצרכן, אך הפכו לכלי עזר דווקא למקצוענים, בדרך למתן שירות איכותי יותר ללקוחותיהם. כלומר, הצרכנים נהנים מהיתרונות לאו דווקא באופן ישיר אלא באמצעותנו.

אחד מן הכלים האלה היא מערכת הר הביטוח של משרד האוצר.

הר הביטוח – מכלי צרכני לכלי מקצועי

מערכת הר הביטוח של משרד האוצר מרכזת את כל המידע על פוליסות ביטוח של כל החברות מכל התקופות. המשמעות לצרכן היא פשוטה: כל אחד יכול בקלות רבה לאתר פוליסות הרשומות על שמו, ולקבל מיפוי מלא של מוצרי הביטוח שברשותו.

הרעיון הלהיב את הציבור, שזיהה את ההזדמנות לגלות פוליסות נשכחות ו/או אבודות, לדעת סוף סוף מה יש ומה אין לו, וכמובן לחסוך בהוצאות הביטוח.
אבל די מהר התברר שאיתור פוליסות אבודות וקבלת רשימה מלאה של פוליסות זה עניין אחד, ולדעת מה לעשות עם הרשימה – זה עניין אחר.

כלומר, נדרש תיווך של מקצוען כדי להפיק תועלת מן המידע.

הר הביטוח לשירות לקוחותינו

אנחנו מפעילים את מערכת הר הביטוח עבור לקוחותינו. המידע שמתקבל משמש אותנו לתכנון הפתרון בראייה כוללת של צרכי הלקוח – משפחה, זוג, יחיד/ה, או עסק.
לצורך כך, עפ”י חוק, נדרשת הרשאה בכתב של הלקוח.

ההיכרות עם הלקוח – במרבית המקרים לאורך שנים רבות של שירות – וההבנה המקצועית שלנו, מאפשרות לספק לכל לקוח תוכנית פעולה מותאמת אישית. המידע ממערכת הר הביטוח הוא נקודת ההתחלה.

המערכת מספקת מידע על פוליסות ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח סיעוד, אובדן כושר עבודה, ביטוח רכב, ביטוח דירה, ופוליסות ביטוח עסק.

דוגמא לשימוש במערכת הר הביטוח עבור לקוחותינו תוכלו לראות כאן: ניתוח תיק ביטוח משפחתי.