חיפוש

ביטוח קולקטיבי לבריאות וסיעוד

הגודל כן קובע – וככל שהחברה גדולה יותר ומספר העובדים בה גדול יותר, כך גם התנאים שאותם היא יכולה לקבל טובים יותר. כמו כן, היתרון בביטוח קולקטיבי הוא בצמצום מספר החריגים, וכך הסיכויים לקבל כיסוי ביטוחי רחב יותר עבור כלל העובדים הוא גבוה יותר, וכמובן – במחיר אטרקטיבי יותר.

הכיסויים שאנחנו מציעים עומדים בשורה הראשונה של ביטוחי הבריאות בישראל. היתרון שלנו הוא בניסיון בניהול המשא ומתן מול חברות הביטוח השונות כדי להביא לחברה את ההצעה הטובה ביותר, וגם מאפשרים להרחיב ולשדרג כיסויים כמו למשל ליצור כיסוי ביטוחי רחב בלא מגבלת סכום או להוסיף כיסויים ספציפיים שנותנים מענה טוב יותר לצרכים האישיים של עובדי החברה ובני משפחותיהם.

כך – נהנים מיתרון הגודל, ועדיין מקבלים מענה אישי הולם לצרכים האינדיוידואליים של כל אחד מעובדי החברה, ובצורה חסויה לחלוטין. והכי חשוב – בכל מקרה של תביעה בהתאם לפוליסה, אנחנו אלה שמלווים אישית עד לתשלום בפועל של חברת הביטוח.

בנוסף, אנו מעניקים שירותי ייעוץ לחברות ולארגונים המעוניינים בביטוחי בריאות כהטבה לעובדים, דואגים להפיק את מקסימום הכיסוי והזכויות ומעניקים ליווי צמוד בכל תביעה בהתאם לפוליסה.

יתרון מובנה נוסף שלנו הוא בטיפול שלנו בביטוחים סיעודיים קולקטיביים. מאחר ואנו רואים את תכנון העתיד כנדבך מרכזי בעשייה שלנו, אנו משלבים את תכנון הפנסיה של העובדים בביטוח סיעודי, וכך אנו דואגים לספק הגנה עתידית לכל העובדים, בלי קשר לגילם.

אנו מתכננים את ביטוחי הסיעוד במשרדנו תוך התחשבות מירבית בצרכים של כל עובד, ומשקללים זאת לפחות אחת לחצי שנה עם השינויים התכופים שמתרחשים בשוק הפיננסי. כך תוכלו להיות בטוחים שהעתיד שלכם מנוה ומפוקח בצורה הטובה והיציבה ביותר לאורך זמן.