חיפוש

מחלקת הייעוץ למעסיק

הייעוץ הפנסיוני שלנו עבור המעסיק מאפשר חסכון בעלויות השוטפות ובמקביל שיפור של עשרות אחוזים בתמורה הפנסיונית של כלל העובדים המבוטחים.

למשרדנו יכולת ניהול , בדיקה וייעוץ תוך בקרה והצעת מסלולי השקעה מגוונים.

ההתמחות שלנו היא הקמת מערך פנסיוני למפעל, החל מאיסוף המידע ועד להקמה בפועל של מערך עובד, הכולל פיקוח, בקרה ועדכון שוטף, בהתאם למדיניות החברה והשינויים בה לאורך הזמן.

הרמה המקצועית הגבוהה שלנו כוללת היכרות מפורטת עם סוגי התוכניות הקיימות בארץ, לרבות היבט המיסוי והיבטים של יחסי עבודה.

הייעוץ שלנו כולל ניהול שילובים פנסיונים , הגדרת כיסויים ייחודיים למפעל וניהול המשא ומתן לקבלת התנאים הטובים ביותר מול המבטחים שונים.

אחת התוצאות של המקצועיות שלנו היא שיפור ברמת שביעות הרצון של המועסקים על ידיך כתוצאה מהיחס והשירות המקצועי שאנחנו מעניקים, העדכונים השוטפים והתוצאות לאורך זמן.

כדאי לך לדעת שאנחנו מתייחסים באופן אישי לכל עובד – בודקים עבורו את התיק שלו, מתאימים אותו למדיניות המעסיק, מעניקים לו עדכונים שוטפים ועומדים איתו בקשר לגבי כל שינוי שהוא רוצה וצריך ומלווים אותו עד לקבלת הכסף.

תוצאה נוספת של ההתמקצעות שלנו היא שיפור ודיוק הכיסויים הביטוחיים כך שיופעלו נכון במקרה שקורה ארוע ביטוחי ויחסכו לך הרבה כסף ומאמץ

הייעוץ שלנו מאפשר לך לחסוך הרבה כסף ולהשיג את ההצעות הטובות ביותר, בצורה המותאמת לצרכים שלך ובצורה המעודכנת לשינויים שמתרחשים בשוק ההון ולמצב החוקי מבחינת הטבות המס.