חיפוש

קרנות השתלמות וקופות גמל

ההתמחות שלנו היא לאפשר לך להשקיע כפי יכולתך ובהתאם ליעדים הפיננסיים שאליהם אתה שואף להגיע, ומייעצים לך איך לבנות זאת מבחינה חוקית ותוך מקסום הטבות המס

אנו מאמינים שקרן השתלמות צריכה להיות מצד אחד בטוחה וסולידית ומצד שני גמישה ודינמית, על מנת שתשיג את התשואות הגבוהות ביותר.

חשוב לדעת שגם אם מעבירים את קופות הגמל וקרנות ההשתלמות לקרנות רווחיות יותר – אין פגיעה בזכויות כגון ותק, וגם היא נעשית על ידינו עבורך ועבור עובדיך כחלק מהשירות המצויין והמהיר שאנחנו מעניקים וללא תשלום.

הליווי המקצועי ביותר שלנו המותאם לצרכים האישיים שלך ומציעים לך מגוון בתי השקעות מובילים לניהול הכספים שלך.

אנחנו מתאימים לך את התוכנית המתאימה לחסכון והשקעה עם רמת הסיכון לבחירתך, ומנהלים את המשא ומתן עם בתי ההשקעות כדי להשיג עבורך את התנאים הטובים ביותר

התוכניות שלנו מאפשרות חסכון והשקעה לכל מטרה ולכל אחד במבחר מסלולי השקעה במגוון בתי השקעות מהמובילים בארץ – בכדי לפזר את הסיכון.

איתנו תוכל להנות מהיתרון של תוכנית מקצועית מותאמת אישית לרמת הסיכון שבה אתה מעוניין והתאמה לצרכי החיים המשתנים שלך ונעזור לך עם כל המידע שאתה זקוק לו כדי לבחור את מסלולי ההשקעה המתאימים לך ביותר.

אנחנו גם נדאג לניוד לפי בקשתך ללא תוספת עלות ולניהול מקצועי של בתי ההשקעות המובילים בארץ, בצד הבטחון והיציבות של הפיקוח שלנו.

אנחנו דואגים לעדכן אותך באופן עקבי בשינויי השוק כך שתוכל להגיב בזמן אמת ונותנים לך מגוון אפשרויות איך לשמור על המשך הרווחיות הגבוהה ביותר

באמצעות המערכות הממוחשבות שלנו, אנחנו מפקחים על ביצוע ההפקדות השוטפות שלך לקופות הגמל ולקרנות ההשתלמות