חיפוש

ביטוחים עסקיים בהתאמה אישית

מרבית העסקים הקטנים והבינוניים סובלים מחוסרי ביטוח שחושפים אותם לסיכונים משמעותיים. מגוון הפתרונות מאפשר מענה מירבי במחיר הגיוני

מהם הסיכונים העיקריים בעסק שלך? יש סיכונים משותפים לכל סוגי העסקים, קטנים כגדולים, ויש סיכונים עסקיים ייחודיים לענפים שונים, אזורים שונים ולמאפייני פעילות שונים. בקיצור, כל עסק נדרש להגן על עצמו וזקוק לסל הגנות שמותאם לו באופן ייחודי.

אמרנו הגנות, אמרנו ביטוח. אם בתחום ביטוחי הפרט והמשפחה הדברים ברורים – דירה, רכב, בריאות וכד’ – בתחום של ביטוחים עסקיים מגוון האפשרויות הרבה יותר גדול ורחב. הסיבה פשוטה: מגוון הסיכונים להם חשופים עסקים גדול פי כמה ומגוון בהרבה.
כן, גם בביטוח עסקי יש כיסויים שאתם מכירים כגון ביטוח מבנה ותכולה, ביטוח רכב וביטוח נסיעות לחו”ל. יחד עם זאת קיימים פתרונות ביטוח לציוד, סחורה, מערכות מחשוב, סודות עסקיים, פגיעה במוניטין, הוצאות משפטיות, אובדן מידע, אובדן הכנסות, נזקים ללקוחות וספקים ועוד ועוד פוליסות, הרחבות וכתבי שירות לשורה של סיכוני עסקיים ומסחריים.
וזה עוד לפני שדיברנו על ביטוחים עסקיים לעובדים, תוכניות פנסיה וכל השאר.

מיותר לציין כי מרבית העסקים, במיוחד בינוניים וקטנים, סובלים מחוסרי ביטוח. במקרים רבים מדובר בחוסרי ביטוח קיצוניים, שמותרים את העסק חשוף לנזקים שעלולים לפגוע בו אנושות, עד כדי השבתת פעילות.
הגורם העיקרי להזנחה הביטוחית הוא לאו דווקא העלות הכרוכה בכיסוי ביטוחי הולם ושלם, אלא חוסר זמן לעסוק בצרכי הביטוח. גם אי הבנה של סיכונים “חדשים”, למשל בתחום הסייבר, תורמת לתופעה של חוסרי ביטוח, שמשמעותם – חשיפה לסיכונים.
כמו-כן, רבים טועים לחשוב שביטוח עסק מבנה / תכולה מכסה גם נזקים נוספים שלמעשה אינם כלולים בו.

יש לומר, כי בתחום הפרטי והאישי רמת הידע של צרכני הביטוח גבוהה בהרבה מרמת הידע בתחום הביטוח העסקי.

בשביל זה אנחנו כאן, עם ייעוץ ועם פתרונות ביטוח עסקיים בהתאמה אישית.
אנו ננתח את הסיכונים ואת צרכי הביטוח ונכין עבורך תוכנית ביטוח חכמה ומאוזנת שנותנת מענה מירבי במחיר הטוב ביותר, עם שירות מקצועי אישי לאורך כל הדרך.

ביטוח סייבר בהתאמה אישית
לכל סוגי העסקים

צרו קשר לתיאום שיחה עם המומחים שלנו