חיפוש

ביטוח ייעודי לחופשת סקי

כשאתם מזמינים את חופשת הסקי הבאה שלכם – חשוב לוודא שיש לכם פוליסת ביטוח ייעודית לפעילות ספורט חורף שתכסה אתכם במקרה של פציעה

בשעה טובה, זה עתה סיימתם להזמין חופשת סקי. כזו שתכננתם כבר זמן רב. בחרתם חברת תעופה ומועד לטיסה, הזמנתם מלון ואתם כבר יכולים לדמיין את הרוח השורקת על פניכם כשאתם טסים במדרון הלבן ואת טעם הארוחות המפנקות שבין מסלול למסלול.
לפני שאתם מסיימים את הסידורים ומתמכרים לתכניות, חשוב שתזכרו כי כל ביטוחי הבריאות הקיימים שלכם אינם בתוקף ברגע צאתכם מגבולות ישראל, והקפידו לדאוג לביטוח נסיעות לחו”ל הכולל גם הרחבה ייעודית למקרים של פציעת סקי, סנובורד או פעילות ספורט חורף אחרת.

כמה מילים על ביטוח נסיעות לחו”ל
מאז ספטמבר 2017 מחויבת כל חברת ביטוח להציע פוליסת ביטוח אחידה ותקנית לנסיעות לחו”ל ובה רכיב כיסוי להוצאות רפואיות, הכולל זכאות לכיסוי במקרה של טיפולי שיניים חירום בחו”ל, תרופות, אשפוז במקרה הצורך, הטסה רפואית לישראל ובנוסף גם רכיבים הניתנים להסרה כמו חילוץ וצד ג’.

לפוליסת ביטוח הנסיעות האחידה ניתן לצרף הרחבות בתשלום מסוגים שונים, בהתאם לסוג הנסיעה ולצרכים הייחודיים של כל מבוטח.
למשל, במקרה של חופשת סקי הטומנת בחובה סיכונים שבאופן טבעי אינם קיימים בחופשת רביצה על החוף או בטיול שופינג נינוח בשדרות פאריז. לכן, לקראת נסיעה שעתידה לכלול פעילות ספורט חורף, כגון סקי או סנובורד, חשוב מאוד לרכוש כיסוי ביטוחי ייעודי לפעילות כזו. יש לוודא כי כל פעילות ספורט חורף הכלולה בחופשת הסקי שלכם אכן מכוסה.

הרחבות נוספות שניתן לרכוש, בהתאם לצורך: כיסוי לנסיעה למטרות ספורט אתגרי כגון צלילה, טיפוס הרים וצניחה, כיסוי למטען ודברי ערך, כיסוי לאובדן או נזק למחשב נייד, כיסוי במקרה של ביטול או קיצור הנסיעה ועוד.

חופשה לבנה – ללא תקלות
חופשת סקי הופכת לבילוי מועדף בקרב יותר ויותר ישראלים שמבקשים לקבל חוויה שונה ככל האפשר מחיי השגרה בישראל החמה והיבשה. הקפידו לנסוע עם הכיסוי המותאם שיאפשר לכם להיות ערוכים לכל תקלה וליהנות מהחוויה עם מינימום דאגות.

למידע נוסף על ביטוח נסיעות לחו”ל