חיפוש

ביטוח רכב – כיסוי ייעודי למקרה של שבר שמשות

חפץ שמשתחרר ממכונית על כביש מהיר, יכול לפגוע ברכב שלכם ולשבש לכם את התכניות באופן קיצוני. גם לזה יש פתרון – הכירו את כתב השירות שבר שמשות

ביטוח רכב - כיסוי ייעודי למקרה של שבר שמשות

נסו להיזכר בפעם האחרונה בה חידשתם ביטוח מקיף לרכב – ככל הנראה נכנסתם לאינטרנט, איתרתם את ההצעה הזולה ביותר שניתן למצוא, שלפתם את כרטיס האשראי ובכך הסתיים העניין.
באמת?!
כדאי לדעת; גם בביטוח רכב יש דקויות וניואנסים שברגע האמת עשויים להיות שווים לכם הרבה כסף.

קחו לדוגמה, מקרה של שבר שמשות ברכב

אם יש לכם ביטוח מקיף, ונקלעתם חלילה לתאונה, הנזק לשמשות יכוסה במסגרת הטיפול הכולל בנזקי התאונה. כך הדבר גם לגבי ניסיון פריצה או גניבה של הרכב ובמקרים נוספים המכוסים בפוליסת הביטוח הבסיסית.
אך מה קורה כשאתם נוסעים בכביש מהיר ולפתע נופל על השמשה שלכם חפץ שהשתחרר ממשאית, או מגגון של רכב שנסע לפניכם, והשמשה נשברת תוך כדי נסיעה?
לאחר שתנשמו ותירגעו מעט מהבהלה, המובנת מאליה במצב כזה, תעלה השאלה מה עושים עכשיו? הרי אי אפשר, וגם אסור על פי חוק, לנסוע ברכב ששמשתו הקדמית שבורה.
אז תזמינו גרר (יש לכם כיסוי לשירותי דרך בפוליסת הרכב, נכון?!), ותגיעו למוסך רק כדי לגלות ששבר שנגרם לשמשה כתוצאה מחפץ שנשמט בכביש – אינו מכוסה במסגרת הביטוח המקיף הבסיסי.
עלויות של נזק שכזה יכוסו על ידי חברת הביטוח רק אם הוספתם כיסוי שבר שמשות לפוליסת ביטוח הרכב שלכם.
כן, גם ביטוח רכב מקיף הוא פתרון מודלרי בהתאמה אישית, עם כיסוי בסיס והרחבות שניתן להוסיף.

כסף קטן – הבדל גדול

זוהי דוגמה טובה כיצד תוספת של שקלים בודדים בפרמיה החודשית עוזרת לכם לחסוך כסף וזמן רב, בדיוק ברגע שתזדקקו להם.
ביטוח רכב, בדומה לכלי ביטוח רבים בעולם של ימינו, הוא מוצר גמיש שניתן להרכיב ולבנות בהתאם לצרכים ולהעדפות של כל אחד ואחת.
כפי שראיתם בדוגמה להלן, הדקויות חשובות ולעיתים יעשו את כל ההבדל.

הדבר משמעותי במיוחד כאשר מדובר בלקוח עסקי שצריך לבטח צי שלם של רכבים. כאן תהיה לניואנסים הללו משמעות כספית גדולה מאוד.

בין אם אתם לקוח פרטי או עסקי – סוכנות ביטוח מקצועית תעזור לכם לדייק את הצרכים הללו ולהבין אילו מוצרים קיימים בשוק ויתנו לכם את המענה המיטבי עבורם. אנחנו לשירותכם.