חיפוש

לפני שממריאים – כמה דברים על ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות לחו”ל הוא מוצר ביטוחי גמיש שניתן להתאימו לאופי החופשה ולמאפייני המבוטחים. הכירו את האפשרויות העיקריות

עונת הנסיעות בעיצומה, שדה התעופה צפוף, עם ישראל יוצא לחו”ל לחופשות הקיץ והחגים. רוב גדול עושה את זה עם ביטוח נסיעות לחו”ל, וזה טוב. מה שלא בטוח הוא, האם הכיסוי הביטוחי מתאים לסיכונים בחופשה.

צרכני ביטוח נוטים להתייחס לביטוח הנסיעות בסוג של קלות ראש; רוכשים אותו ברגע האחרון, לא ממש בודקים את הכיסוי ולא תמיד מודעים לאפשרויות הכיסוי בהתאמה אישית. כן, ביטוח נסיעות לחו”ל הוא מוצר ביטוחי גמיש שניתן להתאים אותו לאופי החופשה ולמאפיינים של המבוטחים.

הכיסוי היסודי: הוצאות רפואיות בחו”ל

כל ביטוחי הבריאות שיש לכם אינם תקפים כאשר אתם בחו”ל. בשביל זה יש ביטוח נסיעות שמבטיח כיסוי להוצאות רפואיות בעת השהות מחוץ לגבולות המדינה. ללא הביטוח ההוצאות יחולו עליכם, והן יכולות להיות גבוהות בהתאם לחומרת הפגיעה ומורכבות הטיפול. אבל גם פגיעה נפוצה כגון רגל שבורה עלולה להסתכם בסכומים לא מבוטלים, שעשויים לכלול חילוץ, טיפול, אשפוז, תרופות ולעתים אפילו ניתוח. במקרים מסויימים תידרש הטסה לישראל עם ליווי רפואי.

המסקנה המיידית היא, שלא כולם צריכים את אותו כיסוי. לדוגמא, הצרכים של תיירי שופינג בעיר הגדולה שונים לגמרי מאלו של נופשי סקי. לכן קיימים פתרונות ביטוח נסיעות המותאמים לאופי החופשה, עם אפשרויות הרחבה לחופשות ספורט חורף ופעילויות אקסטרים שונות. כמו כן, קיימים פתרונות מיוחדים לנשים בהריון, למבוגרים, לאנשים עם צרכים רפואיים מוכרים, בכלל זה ביטוח מיוחד לחולי סרטן.
הלכה למעשה, מגוון אפשרויות הכיסוי בביטוחי נסיעות מאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מחוויות תיירות עם כיסוי ביטוחי מותאם אישית, החל מ-ממאות אלפי שקלים ועד כ-2 מיליון ש”ח.

כיסויים נוספים לבחירתכם

אובדן או גניבת מטען – הכיסוי מאפשר אמצעי קיום מיידיים – בגדים, אוכל וכד’ – במקרה של אובדן מזוודה למשל.
ביטולים ודחיית טיסות – על מנת ליהנות מכיסוי זה יש לרכוש אותו בצמוד להזמנת הטיסות.
ביטוח לאביזרי ספורט – לדוגמא, אופניים.
כיסוי למחשב נייד, לטלפון חכם ולמידע – חשוב במיוחד למרבים בנסיעות עסקים.

התייעצו איתנו בנושא כבר בשלב תכנון החופשה, כדי שנוכל להציע לכם את הכיסוי הנכון במחיר הכי טוב.

ביטוח נסיעות לחו”ל – פתרונות ללקוחותינו