חיפוש

ביטוח, פנסיה, חיסכון 2020 – השאלות הקלות והשאלות הקשות

לרשות צרכן הביטוח עומדים היום כלים דיגיטליים מתקדמים, שמאפשרים למעשה לעשות הכל. איפה אנחנו בתמונה? פותחים עשור חדש

כאשר מתלבטים בנושאים של ביטוח, יש את השאלות הקלות ואת השאלות הקשות. הסוג הראשון, השאלות הקלות, מתחיל בדרך כלל במילים “כמה עולה”.
זה באמת הכי קל, כי בעידן הדיגיטלי, לכל סוכן יש גישה אונליין לנתוני כל החברות, והיכולת להפיק תמחיר ביטוח לחתימת הלקוח מעולם לא היתה כה נוחה, פשוטה ומהירה, בזכות הטכנולוגיה והכלים הדיגיטליים המתקדמים.
האמת היא, שאפשר אפילו לחסוך מראש את שלב השאלות הקלות (“כמה עולה”), כי עם קצת זמן באינטרנט, כל אחד יכול לדעת כמה, פחות או יותר, עולה כל מוצר ביטוח.

השאלות הקשות מתחילות במילים “מה חשוב”, “מה נכון”, “מה עדיף”.

כמה דוגמאות להמחשה:

כדי לענות על השאלות הקשות צריך לעבוד; ללמוד את צרכי הלקוח, לנתח את מצבו הפיננסי, ולבנות פתרון מותאם אישית במחיר הוגן.
זה יכול להיות פתרון לביטוח רכב, או מערך הגנה רפואי ופיננסי – התהליך תמיד מתחיל בניתוח צרכים – של המשפחה, או של העסק – הבנת היכולות והאפשרויות, ומתן מענה מקצועי מפורט ומתומחר.
הכלים הדיגיטליים בהחלט עוזרים לבצע את השלבים הטכניים מהר יותר מאי-פעם, ומפנים לנו יותר זמן לניתוח ותכנון.

בתחילתו של עשור חדש, השני במאה ה-21, הייעוץ והתכנון הופכים להיות מרכיב דומיננטי בשירות ללקוח. צרכנות הביטוח, הפנסיה והחיסכון משתנה. הצרכנים – כלומר, אתם – יודעים יותר, יש לכם כלים לבדוק ולעשות השוואות, ולקבל מגוון שירותים אונליין.
אתם באמת כבר לא צריכים אותנו, אבל אתם צריכים את הידע שלנו. כל השאר – המחירים הטובים שאנחנו משיגים עבורכם, התנאים המועדפים, החיסכון בזמן – הכל בונוס לייעוץ ולתכנון של סל ההגנות הביטוחי והפיננסי, לבריאות ולרכוש, לטווח קצר ולטווח ארוך.
וכמובן השירות ברגע האמת, בתביעות הביטוח, כאשר מממשים את הפוליסות והתוכניות השונות.

מאחלים לכם עשור של בריאות, הצלחה, שקט נפשי ויציבות פיננסית.