חיפוש

ביטוח אחריות מקצועית לקבלנים

הגנה ביטוחית מפני תביעות צד שלישי בגין נזקים שנגרמו כתוצאה מרשלנות בתום לב. קבלו פתרון מותאם אישית

אפשר להניח כי אין קבלן מקצועי שיצא לפרויקט ללא ביטוח עבודות קבלניות, שמכסה אותו כנגד שורה של תקלות אפשריות בפרויקט. למעשה, הפופולאריות הגבוהה של ביטוח עבודות קבלניות נובעת, בין השאר, מתוך הדרישה של הלקוחות (מזמיני הפרויקטים) לביטוח כזה מצד הקבלן.
כל מזמין פרויקט קבלני יהיה רגוע יותר בידיעה שהקבלן אותו בחר מבוטח. בפועל, ביטוח עבודות קבלניות הוא תנאי הכרחי לזכייה בפרויקטים.

במקרים רבים, ובמיוחד בפרויקטים גדולים של מוסדות וארגונים, נדרשים הקבלנים שמתחרים על העבודה להצטייד גם בביטוח אחריות מקצועית.

מהו ביטוח אחריות מקצועית לקבלנים?

ביסודו ביטוח אחריות מקצועית לקבלנים, כמו כל הביטוחים מסוגו, מכסה את הקבלן כנגד תביעות נזיקין שונות והוצאות משפטיות בגין רשלנות ותקלות אשר בתחום אחריותו וקרו בתום לב.

הכיסויים האפשריים בביטוח אחריות מקצועית לקבלנים כוללים, בין השאר, תכנון לקוי, ביצוע לקוי, שימוש בחומרים לקויים, איחור מסירה ועוד.
במקרים רבים קבלנים צריכים לכסות את עצמם גם כנד רשלנות “מתגלגלת”, למשל כתוצאה מרשלנות של מהנדס או אדריכל.

מכיוון שפרויקטים קבלניים הם מורכים, ביטוח אחריות מקצועית לקבלנים מאפשר התאמה אישית של הכיסויים לצרכים הייחודיים של כל קבלן וכל פרויקט.
לדוגמא: הפוליסה יכולה לכסות את תקופת הפרויקט בלבד, או לחילופין תקופת זמן קצובה לאחר הפרויקט, למקרה של תביעות בגין נזקים שהתגלו לאחר תום העבודות. הפוליסה גם יכולה לכסות רק שלבים מסוימים של הפרויקט או את הפרויקט כולו.

קבלנים שמבצעים במקביל מספר פרויקטים, יכולים לרכוש פוליסת ביטוח אחריות מקצועית פתוחה, המספקת כיסוי מותאם לכל פרויקט.

האחריות שלכם? המומחיות שלנו!

עולם הביטוח לסיכוני אחריות מקצועית מאפשר להתאים פתרון ביטוחי לכל מקצוען – קבלן, מהנדס, רופא וכד’. כל פתרונות ביטוח אחריות מקצועית דורשים מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, היכרות יסודית עם העולמות המקצועיים של בעלי הפוליסות, והבנה משפטית בסיסית.

צוות סוכנות ערן בר מתמחה בתחומי אחריות מקצועית ומלווה לאורך שנים מאות חברות ועצמאים במגוון ענפי המשק, בכלל זה קבלנים וחברות בנייה.

בואו לקבל פתרון מקיף המותאם לסיכונים ולצרכים המיוחדים שלכם.

ביטוח קבלנים בהתאמה אישית
הניסיון עושה את ההבדל

צרו קשר לתיאום שיחה עם המומחים שלנו