חיפוש

שירותי דרך וגרירה, התוספת הכי פופולארית לביטוח מקיף

ביטוח מקיף לרכב הוא פתרון מודולרי שעליו ניתן להוסיף הרחבות ביטוח וכתבי שירות כגון שירותי דרך וגרירה

בואו נגלה לכם סוד גלוי: שירותי דרך וגרירה, שאתם מחשיבים כסוג של ביטוח לרכב, הם בכלל לא ביטוח. מדובר בכתב שירות שניתן להוסיף לפוליסת ביטח מקיף, כאשר השירות בפועל ניתן ע”י ספק מקצועי עמו קשורה חברת הביטוח בהסכם עבור מבוטחיה.

על הרחבות ביטוח ועל כתבי שירות

ביטוח מקיף לרכב הוא ביטוח רכוש המעניק כיסוי לנזקים שנגרמו לרכוש המבוטח (האוטו) למשל כתוצאה מפריצה, גניבה, תאונה וכד’. פירוט הנזקים המכוסים נמצא בפוליסה. בדרך כלל הביטוח המקיף כולל גם כיסוי לנזקים שנגרמו לרכוש של מישהו אחר כתוצאה מהשימוש ברכב המבוטח – כיסוי הידוע בשם ביטוח צד ג’.
הפוליסה לא מכסה כל נזק. לדוגמא, שבר שמשות שנגרם מסיבה שאינה מפורטת בפוליסה. לשם כך קיימת הרחבת ביטוח מיוחדת.

ביטוח מקיף לרכב הוא פתרון מודולרי עם שורה של אפשרויות להתאמה אישית, באמצעות כיסויים נוספים – הרחבות ביטוח – ובאמצעות שירותים נלווים במסגרת של כתבי שירות.
כיסוי שבר שמשות הוא הרחבת ביטוח ואילו שירותי דרך וגרירה הוא כתב שירות.

עם שירותי דרך וגרירה אתם אף פעם לא לבד

מכל התוספות הקיימות לביטוח מקיף לרכב, שירותי רכב וגרירה היא ככל הנראה הפופולארית ביותר. למעשה, גם מי שרוכש רק ביטוח צד ג’, לדוגמא בעלי רכב ישן שערכו נמוך, מקפיד בדרך כל על התוספת הזאת של שירותי דרך וגרירה.

הסיבה לפופולאריות של כתב השירות פשוטה והגיונית; כל מצב בו נתקעים עם הרכב – בין אם בשל תקלה או חלילה תאונה – הוא מצב של לחץ ובמקרים רבים של בלבול ואפילו חרדה. זה לא הזמן לשאלות כגון למי לפנות, איפה לחפש, מי יהיה פנוי, האם ערוכים לתשלום?
תוספת קטנה למחיר הביטוח מבטיחה פתרון מיידי זמין 24/7 ושקט נפשי בדיוק כשצריך אותו.
אז אל תצאו לדרך בלי שירותי דרך וגרירה.