חיפוש

אחרי החגים מתחילים לחסוך – הכירו את האפשרויות

חגיגת ההוצאות של חגי תשרי הסתיימה. עכשיו הזמן לחשוב על חיסכון – נזיל, משתלם, לכל מטרה. קבלו ייעוץ

חגי תשרי הסתיימו. עוד מעט יגיעו השוברים מחברות האשראי, ואתם תעשו את החשבון כמה כל זה עלה לכם. העיקר שנהניתם. עכשיו הזמן לחשוב הפוך – איך לחסוך. איך לשמור על הכסף !!

חיסכון, בניגוד להוצאות, הוא לא דבר קל, ודאי לא ספונטני. חיסכון מחייב מחשבה, תכנון וראייה קדימה. חיסכון הוא דרך והוא עניין מנוהל.

חיסכון נזיל לכל מטרה – הכירו את האפשרויות

היום אתם חוסכים, עפ”י חוק, לתוכנית פנסיה. אם אתם שכירים המעסיק דואג לכל הפרוצדורות, אם אתם עצמאים הטיפול באחריותכם. זהו החיסכון שלכם לטווח ארוך, והוא אינו נזיל אלא מיועד לעמוד לרשותכם בעתיד, עם הפרישה לפנסיה.

חיסכון נזיל לטווח קצר ולכל מטרה – ללימודים, חופשה, החלפת רכב, חיסכון לילדים או לכל יעד אחר – היה בעבר בטיפול המערכת הבנקאית. כיום הוא בטיפול חברות הביטוח ובתי ההשקעות, ומשווק לחוסכים באמצעות סוכני הביטוח. כן, אנחנו גם סוכני החיסכון שלכם – לטווח ארוך באמצעות החיסכון הפנסיוני, ולטווח קצר באמצעות שורה של תוכניות חיסכון חדשניות, חלקן עם שמות קצת משונים (חייבים להודות).
תוכניות אלו מאפשרות לחסוך לטווחים קצרים, ליהנות מנזילות, ולצפות לתשואות עודפות על-פני אפיקי השקעה בנקאיים (פיקדונות) או בשוק ההון (קרנות נאמנות).

  • קופת גמל להשקעה – אפיק החיסכון הבולט ביותר בשנים האחרונות. מעניק נזילות מלאה עם יתרונות מס למתמידים. מתאים במיוחד לחיסכון לילדים.
  • פוליסת חיסכון – אפיק חיסכון עם אפשרויות בחירה במסלולי השקעה. נזילות מלאה עם יתרונות מס.
  • קופת גמל 190 – אפיק חיסכון ייחודי המיועד בעיקר לבני 60 ומעלה, המעוניינים לרפד את החיסכון הפנסיוני.
  • קרן השתלמות – אפיק החיסכון הוותיק העניק יתרונות מס משמעותיים, בנזילות מוגבלת – משיכה אחרי 3 או 6 שנים.

אנו כאן לשירותכם עם ייעוץ מקצועי לחיסכון נזיל לכל מטרה, ועם פתרונות חיסכון שמתאימים לחלומות שלכם ולאפשרויות שלכם.
חשוב לחסוך, כדאי להתחיל עכשיו.