חיפוש

ביטוח רכב לפי קילומטר – מתאים לך?

הפתרון החסכוני של ביטוח רכב לפי קילומטר הוא פופולארי, אבל מתאים רק לחלק מן המבוטחים. יש פתרונות נוספים לחיסכון בעלות הביטוח

אתם נוסעים פחות בתקופה האחרונה; חלקכם לא נוסעים לעבודה אלא עובדים מהבית, היציאות לבילויים התמעטו, האפשרויות לפעילויות משפחתיות הן מוגבלות. השימוש ברכב המשפחתי יורד. זה המצב ונראה שהוא אינו צפוי להשתנות בקרוב.

איך זה משפיע על ביטוח הרכב שלכם?

ביטוח רכב לפי קילומטר – משלמים לפי שימוש ברכב

הפתרון של ביטוח רכב מקיף במחיר לפי קילומטר אינו חדש. כעת, כאשר כל שקל חשוב וקובע, הוא מקבל תאוצה ויותר בעלי רכב שוקלים לעבור לשיטה הזאת.
החיסכון עשוי להגיע עד 20% בשנה, ואם יש לכם רכב חדיש ויקר, זהו חיסכון משמעותי.

במרבית הפוליסות נדרשת התקנה של רכיב GPS המאפשר מעקב טכנולוגי אחרי הקילומטראז’ של הרכב. ההתקנה בדרך כלל ללא עלות. חלק מן הפוליסות מסתמכות על הצהרת המבוטח.

כל הפוליסות מכילות את התשלום לפי קילומטר, על הסיכונים/כיסויים שתלויים בשימוש ברכב. לסיכונים הקבועים, שאינם תלויים בשימוש (לדוגמא: גניבה) הפרמיה היא קבועה.

למי מתאים ביטוח רכב לפי קילומטר?

בניגוד למה שמקובל לחשוב, ביטוח רכב לפי קילומטר אינו מיועד, ואף אינו מתאים, לכל אחד. הפתרון הזה מתאים במיוחד לרכב שני במשפחה, לרכב שאינו מיועד לנסיעות רבות וארוכות, לרכבי פנאי הנמצאים בשימוש חלקי, ולנהגים חדשים וצעירים שמשתמשים ברכב בזמנים קצובים.

אפשרויות נוספות לחיסכון בביטוח רכב מקיף

  • ביטוח נהג צעיר לזמן קצוב – החלת הביטוח רק בזמנים בהם הנהג הצעיר/חדש משתמש ברכב. כרוך בהודעה של 24 שעות מראש על השינוי.
  • בחירת כיסויים בררנית. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת התאמה מוחלטת של הכיסויים לצרכים ולתקציב. חשוב במיוחד כאשר יש יותר מרכב אחד במשפחה.
  • הגדלה/הקטנה של דמי ההשתתפות העצמית. דמי השתתפות עצמית גבוהים מקטינים את הפרמיה החודשית ולהיפך.

הזמנים משתנים, וביטוח רכב – חובה, מקיף וצד ג’ – הפך למוצר מורכב המחייב חשיבה ותכנון. אנחנו כאן לשירותכם עם הייעוץ ועם הפתרונות בהתאמה אישית של הכיסויים ושל המחיר.