חיפוש

ניהול תיקי ביטוח לחברות

הדאגה העיקרית שלנו היא ליצור שקט תעשייתי פורה כך שלמעסיק ולעובדים יהיה ראש שקט ובטחון כלכלי לאורך שנים. מניסיוננו, ככל שהמעסיק והעובדים מרוצים יותר ובטוחים יותר, כך גם עולים רמת התפקוד והרווחיות.

לפיכך, אנחנו בונים יחד עם החברה מענה מותאם אישית למגוון הצרכים של העובדים ושל המעסיקים, במטרה ליצור תמהיל פיננסי הממקסם רווחיות מצד אחד ומצד שני יציב לטווח הארוך.

מדיניות הניהול והבקרה שלנו היא שיוצרת הישגים ופירות שמהם נהנים בבוא העת כלל עובדי החברה, וזאת מאחר ואנחנו דואגים למבנה התיק הנכון ביותר מבחינה פיננסית, מיסויית וחוקית ועושים את כל ההתאמות האישיות בהתאם לצרכים.

מאחר ואנחנו גורם בלתי תלוי, המחוייבות היחידה שלנו היא כלפיך והאינטרס היחיד שלנו הוא למקסם את הרווח שלך. לכן אנחנו מרכזים תחת קורת גג אחת את כל האלטרנטיבות שמציע השוק לניהול תיק הביטוח והפנסיה ומעניקים לך את הייעוץ הטוב לבחור בין היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.

מעבר למיקסום הרווח, אנחנו גם פועלים למיזעור ההוצאות. ההתמחות שלנו היא למנף את יתרון גודל החברה יחד עם הקשרים האישיים שיצרנו לאורך השנים בחברות הביטוח השונות, כדי להקטין את הוצאות הביטוח למינימום ועדיין לקבל כיסויים רחבים ואטרקטיביים במיוחד.