חיפוש

האם ביטוח קבלנים שלכם כולל גם סיכוני סייבר?

לפרויקט בנייה קבלני יש סיכוני סייבר כמו כל עסק, אבל יש גם סיכוני סייבר ייחודיים. ביטוח סייבר צריך להיות חלק מביטוח קבלנים

בכל פרויקט בנייה יש משרדים עם מחשבים, אנשי שטח עם טלפונים, ספקים עם מכשירים שונים. לעתים יש גם מצלמות מעקב ואבטחה שמקושרות לרשת המחשוב, ובפרויקטים מתקדמים עשוי להיות גם ציוד שנשלט מרחוק.

המשמעות היא שפרויקט קבלני חשוף לסיכוני סייבר – אובדן מידע, מתקפות האקרים, אירועי כופר וסחיטה וכד’. כל אירוע סייבר עלול להשפיע באופן קשה על התנהלות הפרויקט ועל הרווחיות.

כמו כל עסק גם פרויקט קבלני צריך להגן על עצמו באמצעים פיזיים, טכנולוגיים וביטוחיים.

סיכוני סייבר בפרויקטים קבלניים

בכל הקשור להגנות הפיזיות והטכנולוגיות על המידע במחשבים ובערוצי התקשורת הדיגיטליים, מומלץ כמובן לפנות למומחים בתחומי אבטחה. הם, אגב, יהיו הראשונים לשאול “האם הצטיידתם בביטוח סייבר?”

כל מומחה סייבר יגיד לכם שאין מניעה של 100% ולכן חשוב להצטייד בהגנה גם למצב בו מערכות ההגנה השונות לא עמדו במשימה, אירוע סייבר התרחש ונזק נגרם.
למעשה, הביטוח הוא מרכיב ההגנה היחיד לנזקים שכבר קרו.

כיום, כאשר איומי הסייבר מתגברים ומבוצעים בכלים אוטומטיים, כגון בוטים זדוניים, הסיכון לאירוע סייבר גדל באופן דרמטי – כולנו קוראים את הכותרות באתרי החדשות – והחשיבות של ביטוח סייבר עולה. אגב, סיכוני סייבר כוללים גם טעויות אנוש.

כל זה נכון לכל עסק.

ביטוח סייבר מותאם לקבלנים

הריבוי של אנשי שטח בפרויקטים קבלניים יוצר סיכונים שהם ייחודיים ומחייבים גם פתרונות פיזיים וטכנולוגיים מותאמים, וגם פתרונות ביטוח מדויקים. כך גם הצורך באמצעים טכנולוגיים מורכבים, כגון מערכות מעקב והתרעה, בפיזור גבוה.

סל הכיסויים בביטוח סייבר עשוי לכלול אובדן הכנסות, הוצאות לשיקום מערכות מידע (חומרה, תוכנה), פגיעה במוניטין, תביעות צד ג’ (לקוחות, ספקים, שותפים עסקיים וגורמים נוספים), תשלומי כופר, הוצאות משפטיות, קנסות.

ביטוח סייבר לפרויקטים קבלניים הוא רובד נוסף בפוליסת ביטוח קבלנים (עבודות קבלניות), שמספק מערך כיסויים גמיש לקבלנים וליזמים.

אנחנו כאן לשירותכם עם פתרונות ביטוח קבלנים בהתאמה אישית, עם אופציה לכיסוי לנזקי סייבר לפי צרכי הפרויקט שלכם.

ביטוח סייבר בהתאמה אישית
לכל סוגי העסקים

צרו קשר לתיאום שיחה עם המומחים שלנו