חיפוש

החופש הגדול הסתיים. בואו נדבר על הילדים

ענף הביטוח, הפנסיה והחיסכון מציע מספר פתרונות שמיועדים במיוחד לעתיד הילדים. כדאי להכיר

החופש הגדול הסתיים, הילדים חזרו למסלול הלימודים, ולכם, ההורים, יש קצת שקט וזמן לחשוב מה עוד אפשר לעשות עבור הילדים. ענף הביטוח והחיסכון מציע לכם כמה אפשרויות שכדאי להכיר.

חיסכון לכל ילד – אתם יכולים להשתתף

המדינה נותנת לכל ילד 50 ש”ח בכל חודש, המופקדים בחיסכון על שמו. החיסכון יעמוד לרשות הילד בהגיעו לגיל 18. ההורים יכולים להכפיל את סכום החיסכון באמצעות הפקדה אישית של 50 ש”ח נוספים בכל חודש. התוכנית גם מעניקה בונוסים לחוסכים בתחילת הדרך ובעת הפדיון, בגיל 18 או 21.

למידע נוסף אודות חיסכון לכל ילד

חיסכון נזיל לכל מטרה – קופת גמל להשקעה

אמנם התוכנית הממלכתית ‘חיסכון לכל ילד’ מבטיחה סכום נאה, שמאפשר לממן טיול, רכישת מכונית או חלק משכר הלימוד להשכלה גבוהה.
אבל אם אתם רוצים לתת לילדים התחלה פיננסית טובה כשהם יוצאים לדרך עצמאית, ולחסוך עבורם סכומים משמעותיים – האפיק המומלץ הוא קופת גמל להשקעה. ניתן לחסוך על שם הילד עד 70,000 ש”ח בכל שנה.

למידע נוסף אודות קופת גמל להשקעה

ביטוח נהג צעיר

בגיל 16 ו-9 חודשים הילדים שלכם, שכבר הפכו לנערים, רשאים לגשת למבחן נהיגה (טסט) ולקבל רישיון נהיגה. עם קבלת הרישיון עליכם לרכוש ביטוח רכב – חובה ומקיף – שיאפשרו להם לנהוג במכונית המשפחתית.
על פניו מדובר בתוספת משמעותית להוצאה המשפחתית על ביטוח, ולכן כדאי מאוד להתייעץ ולתכנן את הביטוח עבור הנהגים הצעירים.

ביטוח תאונות אישיות – הילדים שלכם כבר מכוסים

כל ילד בישראל הלומד במוסד חינוכי – מגן ועד סיום בית ספר תיכון – מבוטח בביטוח תאונות אישיות. ביטוח התלמידים התקף 24/7 בכל מקום בעולם, בכלל זה מחוץ לשעות הלימודים, מחוץ לגבולות בית הספר (או הגן) וללא קשר כלשהו לאירועים ופעילויות מטעם בית הספר. הביטוח ניתן ע”י הרשות המקומית.

מידע נוסף על ביטוח תאונות אישיות

התייעצו עמנו בכל הקשור להבטחת עתיד הילדים, בכלל זה בכל הקשור להכנת הילדים לחיים עצמאיים, והנחלת ידע ותודעת ביטוח, פנסיה וחיסכון.