ריכוז קישורים למוקדי שירות תביעות ביטוח של חברות הביטוח בישראל. הכירו את תהליכי הגשת תביעה כדי שברגע האמת תוכלו לפעול במהירות וביעילות
רגע האמת של כל פוליסת ביטוח הוא הרגע בו צריכים לתבוע אותה, לממש את הזכויות שעבורן שולמה הפרמיה, לעתים לאורך שנים. תביעת ביטוח היא הרגע שאין מי שרוצה להגיע אליו, אבל בדיוק בשבילו רוכשים את הביטוח.
תהליכי תביעות ביטוח
תביעת ביטוח היא תהליך שיש לו יסודות בחקיקה ובדין והוא נמצא תחת בקרה של משרד האוצר. כלומר, מדובר בפרוצדורה מובנית ומבוקרת שלחברות הביטוח יש אמנם השפעה עליה, אבל הן חייבות לעבוד לפי הספר.
לכל תחום ביטוח – רכב, דירה, בריאות, עסק וכד’ – יש תהליך תביעה משלו. על מנת להניע את התהליך יש לפעול באופן מסודר. חברות הביטוח מחוייבות לפרסם באתרי האינטרנט שלהם את פרטי התהליך לכל תחום ביטוח בו הן פועלות.
רשימת מוקדי מידע ושירות לתביעות של חברות הביטוח
מובן כי הגשת תביעה היא תמיד עניין שמלווה בסערת רגשות, לכן אנחנו ממליצים להכיר מבעוד מועד את תהליכי התביעה עבור הפוליסות שבידיכם.
ריכזנו עבורכם את מוקדי המידע והשירות לתביעות של חברות הביטוח השונות:
- איילון
- הראל
- הכשרה (יש לבחור ‘תביעות’ בתפריט העליון ולבחור תחום ביטוח)
- הפניקס
- כלל
- מגדל
- מנורה
- פספורטכארד
- שלמה
- שומרה (יש לבחור ‘תביעות’ בתפריט הראשי ולבחור תחום ביטוח)
אנחנו, כסוכנות המלווה, נהיה אתכם לאורך כל הדרך בייעוץ ובסיוע ונפעל להבטחת טיפול מהיר ויסודי בתביעת הביטוח שלכם.