חיפוש

לפני שאתם באים אלינו לקנות ביטוח, תעברו באינטרנט

השימוש של צרכני ביטוח בכלים מקוונים הופך את הדיאלוג להרבה יותר ממוקד, ואת הפתרונות ליותר מובנים

התפתחות רשת האינטרנט חוללה מהפכות צרכניות בשורה של ענפים. יש תחומים שהשינוי היה קיצוני. לדוגמא, תחום התיירות והנסיעות. המקצוע של סוכני נסיעות כמעט ועבר מן העולם.
גם ענף הביטוח, כפי שאתם ודאי יודעים, מושפע מהשינויים הטכנולוגיים, והיום אפשר לעשות הרבה דברים באופן אלקטרוני, בנוחות, באופן עצמאי, מול מסך של מחשב או טלפון. שירות אונליין.
אבל זה לא אותו דבר, ולראיה, סוכני הביטוח לא רק שלא נעלמו מן העולם (והיו תחזיות כאלה), אלא שהם אפילו מתפתחים. כי אמנם האינטרנט שינתה המון, גם בביטוח ובפנסיה, אלא שדבר אחד לא השתנה והוא הצורך בייעוץ מקצועי.
למעשה, בעולם הביטוח כבר ידוע שהחשיפה למידע באינטרנט הביאה להגברת המודעות של צרכני ביטוח ופנסיה בצורך בייעוץ.

כן, תתפלאו, אנחנו אוהבים לקוחות שבאים מוכנים לשיחה ולייעוץ, אחרי שעשו תחקיר והשוואות ברשת. הדיאלוג יותר ממוקד, הפתרונות יותר מובנים, והכל מתקדם הרבה יותר מהר לשביעות רצון הלקוחות.
התופעה הזאת קיימת בכל המקצועות בהם למרכיב הידע המקצועי יש משקל גבוה – עורכי דין, רואי חשבון, יועצי משכנתא, יועצים פיננסיים וגם אצלנו, סוכני הביטוח והפנסיה.

צרכני הביטוח כבר הבינו שלמצוא מחירים יותר זולים זה קל. כל מה שצריך זה גוגל וכמה דקות. למצוא פתרונות יותר טובים, זה כבר יותר מסובך. להבין איך לבנות סל כיסויים משפחתי בביטוח בריאות, או תכנון פנסיוני – לשם כך דרוש גם ידע מעמיק, גם ניסיון וגם המצאות רחבה במגוון האפשרויות בשוק.

דבר נוסף שהאינטרנט סייעה לו להתפתח, בעיקר בזכות הקהילות והרשתות החברתיות, זו ההבנה על מה בעצם משלמים, כשקונים ביטוח.
הרגע הקובע בביטוח הוא לא רגע הקנייה, אלא זמן התביעה – כאשר באים לממש את הזכויות בפוליסה עליה שילמתם כל הזמן. אז מתברר ההבדל האמיתי בין פתרון איכותי לפתרון חסכוני, בין התמודדות עצמאית מול חברות הביטוח לבין ליווי מקצועי של סוכן מנוסה, שמכיר אתכם.
הרבה יותר אנשים מבינים זאת היום, גם מתוך חשיפה לניסיון של אחרים ברשת.
אז אנחנו מעודדים אתכם להשקיע זמן אונליין, כדי לעזור לנו לעזור לכם. בואו מוכנים לייעוץ לקנייה. המחויבות שלנו היא, כמו תמיד, לשילוב המושלם – הפתרון הטוב ביותר, במחיר הטוב ביותר. לא תמיד זה יהיה הכי זול, אבל תמיד הכי נכון – בהתאמה אישית עבורכם.