חיפוש

פתרונות ביטוח לבריכות שחייה פרטיות

כמו שלמדנו לאחרונה, בנייה ותפעול של בריכת שחייה בבית פרטי כרוכה בסיכונים. לפני שניגשים לפרויקט כדאי להכיר את פתרונות הביטוח המתאימים

ההתרחשות המזעזעת ביישוב כרמי יוסף, בה נפער בולען בבריכת שחייה שגבה את חייו של אדם צעיר, ממקדת את תשומת הלב לנושא של בריכות שחייה פרטיות. הנושא מקיף היבטי רגולציה, תקנים, הנדסה ובינוי, חשמל וכיוצ”ב.

אנחנו מטבע הדברים נתמקד בהיבטי הביטוח של הקמה ותפעול בריכת שחייה פרטית, מהקל אל הכבד. כל מה שגם קבלנים וגם לקוחות צריכים לדעת.

ביטוח עבודות קבלניות לפרויקט הבינוי

פרויקט בינוי של בריכה הוא פרויקט שיפוץ. כלומר, פרויקט קבלני שדורש פתרון ביטוח קבלנים (עבודות קבלניות) לתקופת הפרויקט. סל הכיסויים כולל נזקים פיזיים, נזקי רכוש, נזקי צד ג’, וחבות מעבידים.
קראו אודות ביטוח קבלנים לעבודת שיפוץ

ביטוח נזקי מים

הקמה ותפעול של בריכת שחייה פרטית משפיעה, מן הסתם, על הסיכונים לנזקי מים למבנה לרכוש שבתוכו כתוצאה מנזילות במתקני הבריכה והצנרת הקשורים אליה.

חשוב לוודא כי בביטוח הדירה שלכם, מבנה ותכולה, יש כיסוי ביטוח נזקי מים (נזקי צנרת) הכולל גם את מתקני הבריכה והצנרת.

ביטוח רכוש

הפעלה של בריכת שחייה כרוכה כמובן בבעלות על ציוד שחלקו יקר ערך – מערכות שאיבה וסינון, מכשירי ניקוי, ציוד ועוד. ניתן להגן על הציוד מפני נזקים שונים, בדומה לביטוח תכולת דירה.

ביטוח חבות מעבידים

אם לצורך הפעלת ותחזוקת הבריכה אתם נעזרים בספקים שונים, מומלץ להצטייד בביטוח חבות מעבידים המכסה אתכם למקרים של תביעות נזקי גוף שנגרמו בעת העבודה בבריכה.

ביטוח צד ג’ – הכי חשוב

הסיכון הגדול ביותר הכרוך בהפעלת בריכה הוא נזקי גוף לרוחצים בבריכה ולשוהים בתחום הבריכה, החל מנזקי החלקה ועד נזקי טביעה. מן הסתם, העלויות הכרוכות בכך יכולות להגיע לסכומים גדולים, אם לא אסטרונומיים במקרה של אסון.

גם אם יש לכם כיסוי צד ג’ במסגרת ביטוח דירה, היקף הכיסוי אינו מספק לצרכי הבריכה ומקרים רבים בריכה מוחרגת באופן מפורש בפוליסה. כלומר, יש להצטייד בביטוח צד ג’ ייעודי לבריכה.
גבול האחריות בביטוח צד ג’ לבריכת שחייה פרטית נע בים 500,000 ש”ח ל-4,000,000 ש”ח.

חשוב להכיל את הפוליסה לנזקי צד ג’ גם על בני משפחה מקרבה ראשונה, בכלל זה בני משפחה המתגוררים בבית בו פועלת הבריכה.

ביטוח צד ג’ לבריכה פרטית עשוי להיות מותנה בקיומם של אמצעי בטיחות שונים.

חשוב לזכור! הכיסויים תקפים בכפוף לעמידה בתקנות ובתקנים לבנייה והפעלת בריכה.

ביטוח קבלנים בהתאמה אישית
הניסיון עושה את ההבדל

צרו קשר לתיאום שיחה עם המומחים שלנו